
Rezultaty
Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.
R4 - Raport dotyczący działań rozwojowych:
Możliwości wykorzystania systemu IT do oceny kompetencji Głuchych uczniów szkół zawodowych:
Możliwości wykorzystania systemu IT do oceny kompetencji Głuchych uczniów szkół zawodowych

Possibilities of using the IT system to assess the competences
of the Deaf students of vocational schools

[Język migowy] Możliwości wykorzystania systemu IT do oceny kompetencji Głuchych uczniów szkół zawodowych
Przewodnik po aplikacji:
Kompleksowa ocena poziomu kompetencji uczniów wybranych kierunków kształcenia w szkołach technicznych – przewodnik po aplikacji:
Zapoznaj się z interaktywną wersją przewodnika w wybranej wersji językowej:
PL – Przewodnik Go4VS
EN – Application guide Go4VS
ES – Guia de APLICACION Go4VS
GR – Οδηγός εφαρμογής Go4VS
BG – Ръководство за използване на платформата Go4VS
[ENG] Film instruktażowy dla administratorów:
Badania pierwotne:
Badania wtórne:

Analysis of secondary sources concerning standards of competencies.
Opis rezultatów w projekcie:
- Profile kompetencyjnych dla wybranych zawodów i stanowisk (razem 15, po 5 dla każdego kierunku kształcenia) [Rezultat 1].
- Testy kompetencji dla wymienionych kierunków kształcenia (pytania testowe dla każdego z rodzajów kompetencji, które wybierane są losowo przez system przy tworzeniu testu dla potencjalnego użytkownika, po 20 na każdy rodzaj kompetencji, razem 360 – trzy rodzaje kompetencji zawodowych dla każdego z trzech kierunków kształcenia oraz dziewięć kompetencji uniwersalnych jednakowych dla wszystkich kierunków kształcenia: 3 x 3 x 20 + 9 x 20 = 360) [Rezultat 2].
- Narzędzie informatyczne do automatycznej oceny poziomu kompetencji i zgodności z profilami. [Rezultat 3]
- Propozycja interpretacji wyników testu kompetencji wraz z przykładowymi działaniami rozwojowymi i możliwościami pozyskania ich finansowania. [Rezultat 4]