
Rezultaty
Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.
Wszystkie materiały wypracowane w ramach projektu Go4VocationalSkills są dostępne bezpłatnie na zasadzie otwartych licencji wraz z ich wskazaniem i podaniem odnośników - linków, w każdym z dokumentów (rezultatów).
Opis rezultatów w projekcie:
Głównym rezultatem projektu jest: Narzędzie do kompleksowej oceny kompetencji uczniów kształcących się w zawodach: technik budownictwa, technik logistyk, technik energii odnawialnej. Stanowi ono połączenie różnych rezultatów, spośród których najważniejsze to:
- Profile kompetencyjnych dla wybranych zawodów i stanowisk (razem 15, po 5 dla każdego kierunku kształcenia) [Rezultat 1].
- Testy kompetencji dla wymienionych kierunków kształcenia (pytania testowe dla każdego z rodzajów kompetencji, które wybierane są losowo przez system przy tworzeniu testu dla potencjalnego użytkownika, po 20 na każdy rodzaj kompetencji, razem 360 – trzy rodzaje kompetencji zawodowych dla każdego z trzech kierunków kształcenia oraz dziewięć kompetencji uniwersalnych jednakowych dla wszystkich kierunków kształcenia: 3 x 3 x 20 + 9 x 20 = 360) [Rezultat 2].
- Narzędzie informatyczne do automatycznej oceny poziomu kompetencji i zgodności z profilami. [Rezultat 3]
- Propozycja interpretacji wyników testu kompetencji wraz z przykładowymi działaniami rozwojowymi i możliwościami pozyskania ich finansowania. [Rezultat 4]
R1 - Profile kompetencyjne dla wybranych zawodów i stanowisk kierunków kształcenia: Technik budownictwa, Technik logistyk, Technik energii odnawialnej:
R1: Profile kompetencyjne dla wybranych zawodów i stanowisk kierunków kształcenia: technik budownictwa, technik logistyk, technik energii odnawialnej – wersja w języku angielskim
R1: Profile kompetencyjne dla wybranych zawodów i stanowisk kierunków kształcenia: technik budownictwa, technik logistyk, technik energii odnawialnej – wersja w języku polskim
R1: Profile kompetencyjne dla wybranych zawodów i stanowisk kierunków kształcenia: technik budownictwa, technik logistyk, technik energii odnawialnej – wersja w języku bułgarskim
R1: Profile kompetencyjne dla wybranych zawodów i stanowisk kierunków kształcenia: technik budownictwa, technik logistyk, technik energii odnawialnej – wersja w języku hiszpańskim
R1: Profile kompetencyjne dla wybranych zawodów i stanowisk kierunków kształcenia: technik budownictwa, technik logistyk, technik energii odnawialnej – wersja w języku greckim
R2 - Testy kompetencji dla kierunków kształcenia: Technik budownictwa, Technik logistyk, Technik energii odnawialnej
Testy kompetencji dla kierunków kształcenia: Technik budownictwa, Technik logistyk, Technik energii odnawialnej:
Język angielski:
Pobierz pytania z zakresu: BUDOWNICTWO
Pobierz pytania z zakresu: LOGISTYKA
Pobierz pytania z zakresu: ENERGIA ODNAWIALNA
Pobierz pytania z zakresu: KOMPETENCJE UNIWERSALNE
Język polski:
Pobierz pytania z zakresu: BUDOWNICTWO
Pobierz pytania z zakresu: LOGISTYKA
Pobierz pytania z zakresu: ENERGIA ODNAWIALNA
Pobierz pytania z zakresu: KOMPETENCJE UNIWERSALNE
Język bułgarski:
Pobierz pytania z zakresu: BUDOWNICTWO
Pobierz pytania z zakresu: LOGISTYKA
Pobierz pytania z zakresu: ENERGIA ODNAWIALNA
Pobierz pytania z zakresu: KOMPETENCJE UNIWERSALNE
Język hiszpański:
Pobierz pytania z zakresu: BUDOWNICTWO
Pobierz pytania z zakresu: LOGISTYKA
Pobierz pytania z zakresu: ENERGIA ODNAWIALNA
Pobierz pytania z zakresu: KOMPETENCJE UNIWERSALNE
Język grecki:
Pobierz pytania z zakresu: BUDOWNICTWO
Pobierz pytania z zakresu: LOGISTYKA
Pobierz pytania z zakresu: ENERGIA ODNAWIALNA
Pobierz pytania z zakresu: KOMPETENCJE UNIWERSALNE
R3 - Narzędzie informatyczne do automatycznej oceny poziomu kompetencji i zgodności z profilami.
Aplikacja online do oceny poziomu kompetencji w poszczególnych wersjach językowych:
polska https://g4vspl.dobrekadry.pl
angielska https://g4vseng.dobrekadry.pl
hiszpańska https://g4vses.dobrekadry.pl
bułgarska https://g4vsbg.dobrekadry.pl
grecka https://g4vsgr.dobrekadry.pl
Aby skorzystać z aplikacji:
Utwórz konto, a następnie otrzymasz e-mail z informacją o przypisaniu testu. Wyniki są dostępne natychmiast po zakończeniu testu, możesz je pobrać w pliku pdf.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu.
[ENG] Film instruktażowy dla administratorów:
R4 - Propozycja interpretacji wyników testu kompetencji wraz z przykładowymi działaniami rozwojowymi i możliwościami pozyskania ich finansowania
Przewodnik po opracowanym systemie IT z interpretacją wyników testu kompetencji
PL – Przewodnik Go4VS
EN – Application guide Go4VS
ES – Guia de APLICACION Go4VS
EL – Οδηγός εφαρμογής Go4VS
BG – Ръководство за използване на платформата Go4VS
R5 - Raport na temat możliwości wykorzystania narzędzia IT do oceny kompetencji uczniów głuchych i niedosłyszących
Możliwości wykorzystania systemu IT do oceny kompetencji Głuchych uczniów szkół zawodowych

Possibilities of using the IT system to assess the competences
of the Deaf students of vocational schools

[Język migowy] Możliwości wykorzystania systemu IT do oceny kompetencji Głuchych uczniów szkół zawodowych
Badania pierwotne:
Badania wtórne:

Analysis of secondary sources concerning standards of competencies.